San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

30 September 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Met een mooie blauwe lucht ,rijden we verder
over  kustweg 1,langs velden vol artisjokken ,die ze aan het oogsten zijn ,koolvelden ,blauwe bessen en natuurlijk veel pompoenen voor halloween.
Door prachtige stadjes zoals Santa Cruz. Waar je de zee op de rotsen ziet beuken.Dan staan we weer bij een strand waar met een surfplank over de golven word ge..... Ja hoe dat heet ???
Dan dwars door San Francisco over de Golden Gate brug naar Marina RV ,waar we verwelkomt worden door een vrolijke dame ,die ons veel info geeft over vervoer naar de stad en wat er zoal is te zien en doen is, nou genoeg.Na een bakkie koffie ,gaan we aan de wandel ,er is een prachtig nieuw winkelcentrum met gapstore ,apple store,macy,s en dure merkkleding winkels.Wij besluiten om vandaag uit eten te gaan in de cheesefactory,heerlijk Jan biefstuk en ik zalm ,weer teveel natuurlijk ze vragen Jan of hij de rest mee wil in een bakje ,nee dat toch maar niet.Terug gewandeld naar de camping.We hadden gezien dat de Brabanders die toevallig al twee keer eerder bij ons stonden, er nu ook waren, met hun nog even een wijntje gedronken gezellig.Morgen met de veerboot naar de stad ,dus nu maar slapen en morgen vroeg op.

Gr J&J

• 01 Oktober 2012 - 11:50

Renate:

Nu de grote stad in. Halloween wordt daar natuurlijk groots gevierd, leuk om te zien hoe het daar leeft ( met al die kostuums daar, en de pompoenen).
    Haha, met een surfplank over het water, zou dat surfen kunnen zijn?
    En de goldengate natuurlijk, heeft pa daar al foto's van gemaakt?
    Tja, nu dus lekker shoppen! Geniet nog even, want over een paar dagen halen we jullie alweer op van Schiphol, fijn om jullie dan weer live te zien in plaats van FaceTime (al is dat een geweldig alternatief!) dikke kus, Renaat, Arjan en de meiden.

• 01 Oktober 2012 - 14:46

Ant:

Wat een belevenissen zo in de afgelopen weken! Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Dat wordt straks nog afwennen hier in ons kikkerlandje. Groetjes een goeie terugreis gewenst en tot het weekend. Ant