Fishermanswarff ,Monterey - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Fishermanswarff ,Monterey - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Fishermanswarff ,Monterey

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

29 September 2012 | Verenigde Staten, Big Sur

Vanmorgen eerst de duinen overgeklommen om een wandeling langs het strand te maken , de zee komt met grote rollers af en aan machtig om te zien.Tegen de zee zie je een muur van nevel hangen. Dan terug voor een kopje koffie.We starten de camper en gaan 14 km verderop naar het stadje Monterey.Inmiddels schijnt de zon. Eerst gaan we naar de visafslag ,daar zwemmen de zeehonden ,die je met van die grote bruine ogen aankijken ,wachtend op een visje ,ook zitten er grote pelikanen en andere zeevogels.De plaatselijke bevolking haalt hier verse vis.We lopen verder naar de Fishermanswarff, daar vind je allerelei eettentjes en souvenirwinkeltjes. Het is ondertussen middag en wij besluiten ook maar wat te eten fish and chips , heerlijk maar veels te grote portie,s zoals overal hier. We lopen verder en zien een verzameling prachtig blinkende (en soms versierd met schilderwerk erop)sleeën van auto,s staan oude en nieuwe modellen ,die door hun trotse eigenaren aan het publiek geshowd worden. We lopen nog even door het stadje en zoeken dan de camping weer op.De plannen voor de komende dagen worden gemaakt ,we gaan naar San Francisco naar een camping aan de zon zijde van de stad, vandaar kun je met de veerboot langs Alcatraz naar de stad en terug met de bus over de Golden Gate ,zien of er een plaatsje is voor ons.
Gr J&J

• 30 September 2012 - 19:57

Lexen Mariejose:

Hoi Jan en Jannie

We genieten elke dag van jullie reisverslag,we zagen jullie al staan in die hitte,wachten op de anwb Het is een schiiterende reis die jullie maken.Mooi foto s en spannende verhalen.
    in afwachting op jullie verder reiserslag,

gr LEX EN MARIE JOSE