Monterey Bay - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Monterey Bay - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Monterey Bay

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

28 September 2012 | Verenigde Staten, Monterey

Gisteravond nog even gezellig bij de firepit met de mannen van de motorclub zitten praten ,dan naar bed en direct in diepe rust want vanmorgen zagen we dat er laat nog allerlei tentjes rondom ons waren opgezet ,maar wij hebben niets meer gehoord. Van morgen vroeg op en verder langs de kust door de Big Sur ,gelukkig hadden we meer zicht dan gisteren want de route is prachtig ,het was nog erg rustig op de weg daardoor hebben we ook vaak de parkeerplaatsen opgezocht ,ruimte genoeg dan , en mooi even genieten van de omgeving.Uiteindelijk komen we aan in Carmel ,een liefelijk plaatsje maar om de camper daar te parkeren valt niet mee .We besluiten eerst een camping te zoeken en gaan dan nog wel terug naar Carmel.We vinden een camping in Monteray Bay. Direct op loopafstand van de kust.We vragen waar we in Carmel het beste kunnen parkeren ,achter het politiebureau zegt de camping beheerder. Dus weer op naar Carmel en zo ,waar we kunnen de camper ruim kwijt. we maken een wandeling door het plaatsje ,nou Clint Eastwood wist wel waar die burgemeester wilde zijn in die tijd.Nog even koffie gedronken en toen zijn we de17 Miles Drive gaan rijden in Pebble Beach .zeventien mile zee,lucht,perfect onderhouden golfbanen droomhuizen die mooi opduiken achter grote toegangspoorten, maar ook hier heeft de recessie toegeslagen want er staan velen te koop.Als we uitstappen zien en ruiken en horen we de zeeleeuwen ,mooi gezicht er liggen er nogal wat.Dan gaan we ons proviand nog even aanvullen en zoeken moe maar voldaan de camping op ,morgen staan we hier ook nog.
Gr. J&J

• 29 September 2012 - 21:41

Albert En Fransje Groothuis:

Hoi Jan en Jannie,

We hebben jullie laatste reis en foto verslagen bekeken vanaf 26 september tot en met de laatste.
    Fantastische foto's en wat zien jullie mooie landschappen en natuurlijk LA.
    Ja Jan motorrijden is mooi. Ik denk dat ik mij toch het doel moet stellen absoluut een Amerika toer op de motor te gaan maken. Lijkt me het einde.
    Fijn om te horen dat het jullie goed gaat en alle mooie dingen om je heen heel intensief tot je kunt laten komen. Zal wel niet te vergelijken zijn met jullie Canadareis die toch ook heel mooi en bijzonder was.
    Blijf genieten en wij wensen jullie al het goede uit Coevorden.

Ab en Fransje