De kustweg - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu De kustweg - Reisverslag uit Big Sur, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

De kustweg

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

27 September 2012 | Verenigde Staten, Big Sur

Vanmorgen na het ontbijt eerst de was gedaan koffie gedronken en toen vertrokken ,een stralend blauwe lucht en we gaan wel kijken waar we uitkomen. Al vrij snel zagen we boven zee een dikke nevel hangen en het werd frisser. We zagen in de verte zeeleeuwen liggen op de rotsen op sommige plaatsen .Het was jammer dat de nevel zo laag hing daardoor kon je niet veel zien.Soms zat je er boven en dan had je weer blauwe luchten .Maar de weg was prachtig zeker toen we door Big Sur reden.We waren bij een paar campings gestopt maar besloten toch maar verder te gaan.Uiteindelijk kwamen we bij San Simeon Creek Campground aan ,daar was het ook eigenlijk vol ,maar voor ons was er wel een plek voor een nacht .Later kwam er nog een camper met Limburgers en zes amerikaanse mannen op motors die hun kamp opzetten. Dan even Koffie  drinken met een aantal en Het duurde maar even of Jan kreeg wisky aangeboden ,een gezellige boel dus. Wij zijn nog even naar de oceaan gewandeld maar het werd al donker .
 J&J