Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Malibu

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

26 September 2012 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Vanmorgen vertrokken uit het bewolkte Annaheim ,eerst richting Santa Monica om daar op de Pacific hyway 1 oftewel de kustwegte komen.We moesten nog anderhalf uur dwars door LA soms zeven banen breed en af en toe even file rijden ,maar Jan rijdt alsof hij hier al jaren rijdt ,Jan zegt "keep your lane" dan gaat het goed.We kwamen uit bij de pier van Santa Monica en we we zaten op de kustweg.Om 10.30 uur zagen we de camping die in de planning stond ,je weet niet wat je ziet ,uitzicht op de oceaan waar we ook kijken .Maar we konden er niet eerder terrecht als 12.00 uur ,dan maar even boodschappen doen en bij Starbucks een cappucino en een broodje halen .Dan naar de camping we krijgen een mooi plekje ,uitzicht op de oceaan en jawel daar zwemmen twee dolfijnen en grote pelikanen die in het water duiken voor vis ,spectaculair gezicht.Even wat eten en dan een wandeling langs de zee met de voeten in het water (fris) en nog even op de rotsen zitten genieten van de soms hoog rollende golven.Terug naar de camper en vanaf ons plekje ,naar de zee zitten te staren met een bakkie koffie en we zeggen tegen elkaar dat we dachten dat we de mooiste plekjes al hadden gezien ,maar dat dit toch ook weer bijzonder is.Ondertussen stroomt de camping vol.
Lisa de beroemdheden lieten zich niet zien of waren niet thuis ,maar ze wonen mooi ,en de Hollywood letters staan hoog in de bergen daar kom je niet bij. wel een mooie foto gemaakt van Opa .met de letters in de verte.
Ap we hebben vaak aan je gedacht ,echt als je de kans krijgt moet je het doen ,zelfs Jan zei als ik hier woonde dan zou ik ook een motor willen hebben,
(wel een Harley natuurlijk),waar je ook rijdt overal zie je de mannen toeren ,in hun t shirtje met of zonder helm. We hebben grote Harley shops onderweg gezien en volgens mij de meest bereden motor hier , in allerlei kleuren.De wegen lenen zich er ook goed voor. Jan zet de grill klaar dit word weer zo,n heerlijke malse T Bonesteek met aardappels en boontjes vanavond. Morgen trekken we een stukje verderop ,opzoek naar nog zo,n mooi plekje.We kunnen tot twaalf uur hier staan dus alle tijd morgenvroeg.En wat de temperatuur betreft kunnen we nog lang buiten zitten.Eerst de zon achter de bergen zien zakken.
Gr. J&J

• 27 September 2012 - 18:31

Tineke Van Den Born:

Romantisch dineetje! Moet je het weer heel lang mee doen!
    Genietse en denk aan ons zielepieten.
    Groetjes, 10

• 27 September 2012 - 18:31

Tineke Van Den Born:

Romantisch dineetje! Moet je het weer heel lang mee doen!
    Genietse en denk aan ons zielepieten.
    Groetjes, 10

• 28 September 2012 - 00:14