Tour door Los Angeles - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Tour door Los Angeles - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Tour door Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

25 September 2012 | Verenigde Staten, Anaheim

Vanmorgen stonden we om 8.15 uur klaar en we werden vrijwel direct opgehaald bij de camper.Dan rij je naar een verzamelpunt en hoor je met welke chauffeur je op pad gaat. Het was een kleine bus en we gingen met 24 personen .De meesten kwamen uit Australië en wij waren de enige Hollanders. Eerst rijd je bij Disney Land langs,een heel groot park wat je volgens mij niet in een dag kunt bekijken.Dan op naar LA ,dan zie je pas dat we er nog flink wat kilometers vandaan zitten.Wat een grote stad en al die wegen ,naast elkaar ,over elkaar heen gebouwt , links , rechts alle kanten op en volle wegen. We zijn in Hollywood geweest,Beverly Hills,Santa Monica Beach,en heel bijzonder Venice Beach (hippie boulevard) Allemaal herkenningspunten gezien waar bekende films zijn opgenomen ,kastelen van huizen van beroemdheden, olympisch stadion ,En het oudste straatje waar ooit LA is ontstaan , en the walk of fame alle sterren van beroemdheden ,die er zelf $30000 voor betaald hebben om een ster te krijgen met hun naam erop,ja voor dat geld loopt iedereen over je heen.En we hebben nog veel meer gezien, een indrukwekkende dag. Dan worden we weer bij de camper afgezet. We drinken wat ,en gaan de route voor morgen bekijken. We gaan de kustweg op naar Malibu ongeveer 1.30 uur rijden ,we hebben daar een State Park op het oog , is het mooi,  dan blijven we 2 dagen. Omdat we Las Vegas en Death Valley hebben laten vallen hebben we nog 3 dagen extra aan de kust ,het weer is heerlijk een zacht briesje en strak blauwe lucht ongeveer 26 graden .We genieten er nog van.
Gr. J&J

• 26 September 2012 - 12:19

Tineke Van Den Born:

DearJ&J, Geniet nog maar lekker de laatste dagen, want het is hier herfst.
    Storm, regen en koud.
    Nog even en de Kerstballen liggen weer in de winkels! Brrrr.
    Groetjes, 10

• 26 September 2012 - 18:39

Renate:

Wat een andere wereld hè? Jullie kunnen nu lekker genieten van het weer, wat hadden jullie het warm afgelopen week.
    Lisa vraagt of jullie al bekende filmsterren hebben gespot? Buiten de stoeptegels om natuurlijk, wat een geld. Ik dacht dat ze een ster kregen omdat ze het verdienden.
    Zijn jullie ook bij de hollywoodletters geweest, of hebben jullie deze gespot? Dat mag je natuurlijk niet missen. Veel plezier nog (laatste week alweer!) en tot FaceTime! Dikke kus, Ar, Renaat en de meiden

• 26 September 2012 - 19:51

Albert En Fransje Groothuis:

Hoi Jan en Jannie,

Wat een geweldige trip hebben jullie gehad in LA. Ben je al veel Harley Davidson motoren tegengekomen? Ben toch van plan deze reis nog een keer per motor te maken. Lijkt me geweldig om dat ook nog een keer mee te mogen maken. Veel reisplezier nog toegewenst en we blijven jullie volgen.

Groet,
    Albert en Fransje

• 26 September 2012 - 23:05

Daan En Joke:

Hallo luitjes,

Wat een prachtige reis. Zo zie je nog eens wat. Fijn dat jullie nog steeds prachtig weer hebben, want hier is het een beetje kil aan het worden. Herfststormen en 16 graden.
    We kachelen al mooi het najaar in.
    Maar de herfst wordt voor jullie lekker kort zo.
    Al met al schiet het alweer aardig op.
    Maar wel een fantastische ervaring waar je nog lang van zult nagenieten.
    Wij gaan nu lekker sloap'n want om 06.15 uur is het weer dag!!

Liefs en groetjes van ons en geniet ervan!!
    Daan en Joke