Opnieuw Lake Havesu en Anaheim - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Opnieuw Lake Havesu en Anaheim - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Opnieuw Lake Havesu en Anaheim

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

24 September 2012 | Verenigde Staten, Anaheim

Gisteren vertrokken met bewolkt weer uit Sedona , het eerste stuk was mooi om te rijden ,maar dan moet je door woestijn gebied ,heet ,heel heet,dor ,cactussen en dan  een camping opzoeken. We komen op een state park camping aan Lake Havasu ,met stroom zodat de airco ons koel kan houden en aan het meer waar we gelijk in duiken.zodra je er uitkomt droog je op ,de wind is net een hete föhn zegt Jan.Toch goed geslapen met de airco aan.De volgende ochtend om 8.15 uur rijden we weer ,we besluiten toch maar naar Anaheim te gaan ,dat is makkelijk te toen op een dag.Het grootste gedeelte bestaat uit een lange weg dwars door de woestijn,eerst nog redelijk koel en dan wordt het weer warm.Droog dor gebied de weg is goed met aan beide zijden een brede zandstrook. En dan gebeurd het,het uitzicht is mooi ,mooie vergezichten,dus Jan stopt in de berm voor een foto,en gelijk zitten we met de wielen tot de assen in het zand ,overal zie je sporen van auto,s die er gestaan hebben maar net waar wij staan is het te rul.En wat doen we dan,gelukkig blijven we beiden altijd relaxed.We wachten tot er een voorbijganger stopt ,(een aardige man geboren in Utrecht en woont nu hier).hij heeft ook geen bereik op zijn telefoon ,maar gaat verderop om de plaats te bepalen en belt 911 voor ons en komt dan terug bij ons.De sheriff komt er al snel aan en zegt dat de road service onderweg is ,zal een half uur duren.de sheriff blijft bij ons tot we weer op de weg zijn een aardige man Jan geeft hem een koude cola, die man moet voor ons ook in de hitte staan ,hij bedankt Jan wel twee keer.En dan komt de takelwagen ,die trekt ons met een lier weer op de weg.En ook hier kun je van je ANWB wegenwacht lidmaatschap  gebruik maken is hier triple A. De mannen bedankt en weer op weg .Jan heeft de foto vergeten te maken.Om ongeveer 3uur komen we in Anaheim aan, de temperatuur is heerlijk ,we gaan een rondje zwemmen ,we hebben het bad praktisch alleen voor ons zelf met palmbomen om ons heen.We staan pal achter Disneyland.Morgen gaan we een georganiseerde toer door LA doen met alle hoogtepunten.duurt 9 uur hop on hop of. We worden voor de deur opgehaald.Dus maar op tijd in bed.het internet is niet geweldig ik zie dat het verhaal er maar half opstond en ben het opnieuw aan het tikken Jan doet de foto,s een volgende keer ,lukt nu niet.

Gr. J&J

• 25 September 2012 - 17:09

Lies & Lies:

Hallo Jan en Jannie!

ziet er prachtig uit! we hebben net alles even zitten lezen en de foto's bekeken (smoor druk hier op het werk)!
    Geniet er lekker van daar! En nog heel veel plezier!

Groetjes lies en lies

• 25 September 2012 - 18:01

Lisa:

Ik hou van jullie opa en oma
    Veel plezier nog

Xxx

Lisa
    Ps ik mis jullie heeeeeeeeeeeelll erg xxx

• 25 September 2012 - 21:41

Gertjan Groothuis:

Mooi man!! Je maakt wat mee als je wat meemaakt... Vastzitten in de woestijn>Spannend. Maakt niet iedereen mee, toch? Ook nog een meet & greet met de plaatselijke Sheriff. En dat allemaal voor nop wegens lidmaatschap van de ANWB.
    Was paar dagen met de motor naar Duitsland, nog even nagenieten van het mooie weer en Anneke was ook naar een concert in Keulen.
    Dus weer vertrokken naar Annaheim & LA. na de rooie rotsen van Sedona. Redelijk op tijdschema lijkt me, gezien de tijd die jullie nog rest. Las Vegas niet aangedaan las ik. Veel plezier in LA.

• 25 September 2012 - 21:52

Albert En Fransje Groothuis:

Hallo Jan en Jannie,

Met bewondering nu jullie reisverslagen gelezen vanaf 20 september tot en met vandaag.
    Geweldig wat jullie allemaal meemaken en zien onderweg. Adembenemend mooi.
    Zeker wel spannend om met de camper vast te komen zitten, vervolgens de lokale sherrif als hulpverlener te krijgen en een takelwagen om de camper weer vlot te trekken. Ja ja de ANWB is goud waard. Weten wij ook alles van.
    Wij zijn de afgelopen week (vanaf donderdag 20/9 tot en met zondag de 23e in Bergen aan Zee geweest) in een appartement aan zee van kennissen van ons. Ook mooie dagen gehad met redelijk goed weer. Hier bij ons alles goed en we blijven jullie volgen en alvast veel plezier toegewenst in LA.

Groeten,
    Ab en Fransje