Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Sedona

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

22 September 2012 | Verenigde Staten, Sedona

Gisteravond gezellig met twee Brabanders en Chuck en Charlotte rond de firepit gezeten.Goed geslapen en vanmorgen eerst afscheid van de buren genomen (we kunnen ook bij hun logeren als we weer in Amerika komen) ,en toen om 8.15 uur weer on the road.Weer een mooie route door verschillende landschappen.Via een weg met nogal wat haarspeldbochten kwamen we langsknalrode rotsen met groene begroeing,erg mooi,in Sedona aan.Omgeving is prachtig maar het stadje hebben we niets mee ,we hadden gelezen in de gids van Tiogatours dat er een goede bakker zat,dus morgen hebben we eindelijk weer lekker brood.Het was erg warm vandaag maar gelukkig koelt het nu af.In de verte hoor ik een paar Elks brullen dus die zitten hier ook ,Jan heeft gisteravond nog gefilmd hoe een mannetjes elk met grooooote geweien vlak bij ons lag te rollen in een modderpoel.
We hebben besloten om Las Vegas over te slaan ,gezien de hitte en gokken doen we toch niet.We trekken nu zo langzamerhand richting zee en denken bij Carlsbad te beginnen. Jullie lezen het wel.
We vinden het leuk om de berichtjes van jullie te lezen.
Gr. J&J

• 23 September 2012 - 12:06

Frank En Karin.:

He Jan en Jannie,

Wat een prachtige foto van de Grand Canyon en leuke reisverslagen.
    Dat jullie genieten is wel duidelijk. De natuur is overweldigend en de Grand Canyon dat moet je met eigen ogen gezien hebben ,zo mooi..............
    Sedona zelf is niet veel bijzonders maar de natuur daar is wel mooi.
    Nu dus op naar kust, lekker een verkoelend zee briesje.
    Lekker genieten verder en we kijken weer uit naarhet volgend verslag en foto`s

Groetjes van ons allemaal,
    Karin.

• 23 September 2012 - 16:36

Ria:

Hoi,

Net alle verhalen van jullie gelezen. Wat een mooie reis maken jullie. Leuk om te lezen en te zien hoe het daar is. Geniet er nog even van en we blijven de verhalen volgen.

Groetjes,
    Willem en Ria