2e dag Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu 2e dag Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

2e dag Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

21 September 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vanmorgen vroeg aan de wandel ,we lopen eerst naar de Market Plaza stappen daar op de shuttle ,net als in Yosemite gratis en prima geregeld.de bus stopt bij negen uitzichtpunten op de heen weg en 3 op de terugweg. Op de meeste plaatsen stappen we uit lopen daar rond enz. nemen de volgende bus voor weer een halte verder.Aan het eind kom je bij Hermits Rest daar halen we koffie en thee en lopen vervolgens een gedeelte van de route terug. Het is allemaal prachtig aangelegd je loopt langs een pad vlak langs de rand van de Canyon ,er groeien mooie bloemen ,cactussen ,agave,s enz langs de kant en je hebt uitzicht op de Canyon en soms zie je de Colorado rivier stromen .Het weer is prachtig ,met gelukkig af en toe een briesje. Als we weer bij de camper zijn in de loop van de middag ,zien we de elks weer vlakbij lopen. Dan begint de buurman een praatje met ons en worden we uitgenodigd voor vanavond ,om met hen een bordspel te spelen. Straks eerst maar even eten ,zij verwachten ons al om zes uur ook deze mensen komen uit de staat Washington , gastvrije mensen die daar vandaan komen. We hebben ook nog elke dag contact met Gail en Steve ,erg leuk. Jan heeft weer prachtige foto,s gemaakt ,hij zal er een klein deel van op de site zetten zodat jullie een beeld krijgen van wat wij zien.  Morgen weer verder naar Sedona , daar hebben we weer wifi kunnen we alles weer op waar ben jij.nu zetten ,tot dan.
J&J