de laatste 2 dagen San Francisco. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu de laatste 2 dagen San Francisco. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

de laatste 2 dagen San Francisco.

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

04 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Dinsdag ,gebruikt om te shoppen in een groot winkel centrum vlak bij de camping. Het was weer een behoorlijke warme dag ,zonder wind ,zeker 30 graden. Aan het eind van de dag alvast de koffers weer ingepakt ,en aan de unster gehangen ,dan weten we zeker dat wij de kilo,s niet overschrijden.Verder rustig aangedaan.
Woensdag ochtend vertrokken richting Castro Valley daar hadden we een camping in een natuurpark gezien dicht bij Camping World waar wij de camper donderdag in leveren.Eerst door San Francisco ,dan door buiten wijken en dan kom je in Castro Valley , een mooi natuurpark ,zo dicht bij een stad.Maar als we Anthony Chabot Campground gevonden hebben blijkt hij gesloten te zijn.Het is er zo mooi , we nemen koffie pauze om nog even te genieten.Gelukkig hebben we alternatieven ,in San Leandro ,Marina Park ,is dus geen RV park, dan maar verder ,we zijn dicht bij de verhuurder en gaan daar vragen of er een camping in de omgeving is, praktisch om de hoek is Trailerpark klinkt niet gezellig maar dat valt mee.We maken een wandeling in de buurt en gaan dan poetsen ,de camper moet schoon opleverd worden uiteraard.Koffers allemaal ingepakt.Eten koken ,afwassen en dan niet te laat naar bed want morgen hebben we weer een hele lange dag voor de boeg.En zien we onze meiden en jongens weer.
We hebben jullie reactie,s gelezen ,en vinden het fijn dat jullie ook meegenoten hebben ,wat ons betreft hadden jullie er allemaal bij mogen zijn ,want dit is voor ons een onvergetelijke reis geworden ,veel moois gezien,leuke mensen ontmoet ,het facetimen is geweldig , bijna dagelijks contact met de kinderen gehad , wat een uitvinding. Kortom het is moeilijk om het te beschrijven je moet het zelf beleven.En zoals Gertjan zegt het is het geld dubbel en dwars waard.En Gertjan ,het komt goed met de taxichauffeur,Jan zegt "ik geef hem zoveel dat hij ons wel naar Nederland rijden wil" Het is dat wij hem kennen.Als we thuis zijn zullen we het epiloog schrijven en de foto,s er bij zetten.
groeten nu nog uit Amerika Jan enJannie.

• 04 Oktober 2012 - 08:48

Johannes:

Jan en Jannie, ik heb jullie reis van dag tot dag gevolgd en heb volop genoten van jullie indrukken en belevenissen. En van de foto's natuurlijk. Indrukwekkend en wat mooi dat de thuisblijvers zo kunnen meegenieten. Bedankt , en tot ziens.
    Johannes.

• 04 Oktober 2012 - 09:40

Fokko En Grietje:

Hoi daar in t verre westen,

Woorden schieten tekort........ het was fantastisch om op deze manier mee te reizen.
    We wensen jullie een goede thuisvlucht en dan vooral........ nagenieten!

Groetjes van ons uit een regenachtig Emmen,
    Fokko en Grietje

• 04 Oktober 2012 - 10:30

Nico:

Jongens (en meisjes), wat jullie hebben meegemaakt, dat is onbeschrijvelijk. Zal je nog lang bijblijven. We kunnen niet wachten om de verhalen van jullie persoonlijk te mogen horen! Goede thuisreis,

Nico

• 04 Oktober 2012 - 18:00

Frank En Karin.:

Wat hebben jullie een onvergetelijke en prachtige reis gemaakt en wat super dat we zo met jullie mee hebben mogen genieten.
    We wensen jullie een hele goede terugreis toe ( naar onze herfstachtige kikkerlandje) en zien er naar uit om persoonlijk jullie ervaringen te horen.

Groetjes van ons allemaal,
    Karin.

• 04 Oktober 2012 - 21:52

Daan En Joke:

Een hele goede thuisreis gewenst.
    Daan en Joke

• 05 Oktober 2012 - 19:14

Henny:

Hallo Jan en Jannie, als jullie dit lezen zijn jullie waarschijnlijk al weer in het koude kikkerlandje... Super dat wij via verhalen en foto's mochten mee genieten van deze mooie reis, zo zien wij ook nog wat van de wereld... Groet Henny