Valvestino - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Valvestino - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Valvestino

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

29 Juni 2013 | Italië, Moniga del Garda

Gisteren hebben we een route gereden naar Valvestino. Een prachtige route waar je niemand tegen komt ,wel een route waar veel haarspeldbochten in zit en met soms uitzicht op besneeuwde bergen. We lopen door kleine bergdorpjes met smalle straatjes ,er komt rook uit de schoorstenen van de huizen maar geen mens buiten ,hier staat de tijd stil. Het is in de morgen wat bewolkt ,maar aan het eind van de dag kunnen we buiten nog even in de jacuzzi en zwembad om dan nog even te luieren in de zon. Dan brengt Nina ons meloen met parmaham en sinaasappel sorbet pure verwennerij. Om half acht lopen we naar het stadje om een hapje te eten. Als we terug komen staat de grappa op tafel .Giuseppe laat foto,s zien van zijn reizen naar China waar hij altijd op zoek is naar nieuwe technieken en verteld over zijn bedrijf .En het is weer bedtijd.

Gr J&J

• 29 Juni 2013 - 15:49

Meindert En Sippie :

Zo een lekkere verwennerij daar, mag ook wel na alle harde arbeid en lekker genieten daar kunnen we er straks weer tegenaan !!!! Maak er nog een mooie week van met veel zon en niet te veel wijntjes??? Veel liefs van ons....

• 30 Juni 2013 - 14:40

Gertjan En Anneke:

Hallo vakantiegangers,

Mooie foto's en wat een genot! Wat zien jullie veel! Wat een mooi land en wat een vriendelijk volk die Italianen hè? Nog heel veel plezier deze week en geniet er nog even van! La dolce vita!

Liefs en groetjes,
    Gertjan en Anneke