De laatste vakantie dagen - Reisverslag uit Gaillard, Frankrijk van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu De laatste vakantie dagen - Reisverslag uit Gaillard, Frankrijk van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

De laatste vakantie dagen

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

19 Juli 2013 | Frankrijk, Gaillard

Hotel Porte de Genève in Gaillard daar arriveren in de loop van de dag om hier de laatste dagen met z,n vieren door te brengen. Het hotel zou in een park staan met gezellige terrasjes , maar we zijn weer in Frankrijk.Het park is in geen velden of wegen te zien .We gaan nog een dagje met de kabelbaan omhoog in het natuurgebied Selleve en gaan een dag naar Chamonix het is wat druilerig die dag de Monte Blanc ligt deels in de wolken maar het is een leuk stadje om wat rond te lopen. Dan nog een dag we besluiten om in Annecy te gaan kijken , maar daar is het erg druk en zijn de voorbereidingen bezig voor de tour de france die hier op 7 july komt. Dus maar snel weer weg wezen. We pakken de koffers ,vrijdag ochtend op tijd naar airport Genève daar nemen we afscheid van Gail en Steve en hopen dat we elkaar weer snel zullen zien er zijn afspraken gemaakt voor het volgend jaar . Dan gaan wij samen de terugreis beginnen en missen onze reisgenoten. Na veel files zijn we s,avond om negen uur weer thuis. Inmiddels zijn we alweer twee weken thuis en houden het vakantie gevoel nog even vast het weer is prachtig en het is heerlijk dat we van onze vrije tijd kunnen genieten.We facetimen met Gail en Steve en en vinden het alle vier bijzonder dat het zo relaxed ging tussen ons het contact zal zeker blijven , weer een vakantie met leuke herinneringen aan mooie gebieden met o a Toscane aan de top en ontmoetingen met bijzondere mensen , zoals Giuseppe Massi en Nina.

Groeten Jan en Jannie