Laatste dag in b&b Torre de Pietra - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Laatste dag in b&b Torre de Pietra - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Laatste dag in b&b Torre de Pietra

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

01 Juli 2013 | Italië, Moniga del Garda

Vanmorgen luieren bij het zwembad ,dan lunchen in Moniga.We wandelen terug en pakken alvast de koffers in en zitten buiten in de schaduw. We gaan vanavond uit eten en nodigen Giuseppe ook uit om mee te gaan (Nina is vrij vandaag). Hij weet een restaurant en rijdt ons er naar toe. We zitten buiten met uitzicht over het meer en later op de avond de lichtjes van de stadjes aan de overkant. Het smaakt allemaal erg goed het restaurant heeft een nominatie voor een Michelin ster , maar is toch betaalbaar.Terug in de B&B nemen we nog een afzakkertje en luisteren naar oude muziek uit de jukebox van Giuseppe. Hij heeft een muziekkamer met speciale pick up,s (4) en een exclusieve verzameling singles en elpee.s het klinkt prachtig en muziek die wij kennen. Dan is het alweer middernacht en we gaan maar eens weer slapen.

Gr J&J