Een rondje rond het meer - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Een rondje rond het meer - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Een rondje rond het meer

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

29 Juni 2013 | Italië, Moniga del Garda

Na het ontbijt zijn we eerst naar Moniga gewandeld . Als we terug zijn besluiten we een rondje rond het meer te rijden het is wat bewolkt vandaag maar niet koud.We gaan eerst naar Riva een mooi plaatsje aan het meer we wandelen wat. .We rijden verder en het valt op dat de oostkant van het meer rustiger is dan de westkant ondanks dar er veel campings zijn vol met landgenoten en Duitsers. Dan rijden we verder en stoppen in een dorpje waar we langs het water wandelen langs marktkraampjes dan even tijd voor een ijsje en is het tijd om terug tegaan naar de B en B. En ja hoor er komt weer een fles wijn op tafel met kaas en chips daar gaan we weer ,ik neem er maar eentje anders loop ik niet meer naar het stadje vanavond. Maar dat gaat goed we eten wat wandelen terug nemen een glaasje limoncella zitten nog even gezellig te kletsen ,en er is weer een dag om. Morgen de laatste dag in b en b la torre de Pietra dan is het luxe leven over ,we vinden het alle vier prima want het is snel gewoon ,alhoewel het een leuke ervaring is en erg gezellig.

Gr J en J