Van Yellowstone richting Salt Lake city - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Van Yellowstone richting Salt Lake city - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Van Yellowstone richting Salt Lake city

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

13 September 2012 | Verenigde Staten, Yellowstone

Vanmorgen om 7.30 uur reden wij alweer naar de south rim van Yellostone. Het had vanacht flink gevroren, dus het extra dekbed kwam goed van pas. Richting de Old faithful, de wereldberoemde geyser die zowat om de 45 minuten heet water de lucht in spuit, een fasinerend gezicht. Onderweg zagen we al 3 grote herten. De weg vervolgend links en rechts van de weg allemaal stoom, het ene bassin volgde de andere op. We hebben er diverse bekeken en ook hier weer de nodige fotoś gemaakt. Aan de firehole river hebben we rustig een bakkie koffie gedronken en zijn toen via de West uitgang het park weer verlaten richting Salt Lake City, een trip van bjna 500 kilometer, Onderweg nog diverse stops gemaakt, bij McDonalds nog even gefacetimed met de Gertjan en Anneke,Karin en met Ronald en uiteindelijk beland op camping Downata Hot Spring bij Downey, zoń 200 km voor Salt Lake City.
een camping met gelukkig weer eens WiFi zodat iedereen weer op de hoogte gebracht kon worden en wij konden eindelijk de reacties van jullie lezen wat wij erg leuk vinden. De langste routes liggen nu achter de rug en kunnen we het nog wat rustiger aan gaan doen.
Groetjes van J en J

• 13 September 2012 - 09:10

Erna, Frank & Jos:

Kreeg vandaag 3 berichten tegelijk van jullie binnen. Blijft gewoon leuk om op afstand jullie reis en ervaringen te lezen en de gemaakte foto's te bekijken! Wederom fun en een voorspoedige reis.

Erna, Frank & Jos

• 13 September 2012 - 09:30

Nico:

Jongens, wat een belevenissen allemaal. Als ik jullie enthousiaste verhalen lees, dan lijkt het er op dat jullie nog meer genieten dan de vorige keer in Canada. Prachtige plaatjes allemaal. Nog veel plezier verder met het vervolg van jullie reis. Nico

• 13 September 2012 - 21:35

Yda:

Wow, prachtige en indrukwekkend foto's!!! Ik geniet er iedere keer van!! Veel plezier nog en tot het volgende reisverslag!!

• 14 September 2012 - 21:19

Sophie:

Hoi opa en oma coole foto's mag ik de volgenden keer mee ik pas wel in de koffer doei Sophie