12-06-2013 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu 12-06-2013 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

12-06-2013

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

13 Juni 2013 | Nederland, Amsterdam

Vandaag staat Amsterdam op het programma .We hebben de auto in Naarden geparkeerd en zijn met de trein verder gegaan.We beginnen met een boottocht door de grachten dat was leuk . Daarna naar "de Febo" gisteren heeft Gail al een zoute haring gehad wat Steve niet aandurfde en vandaag staan de snacks op het programma zoals een kroket ,frikadel enz alles geproeft en dat viel in de smaak.
Daarna gaan naar het Rijksmuseum met de taxi die rijdt als een g..Gail doet haar ogen dicht en denkt wat ik niet zie is er niet.
Na ruim een half uur in een lange rij gestaan te hebben besluiten we terug tegaan naar Naarden want we willen optijd in Brugge zijn.Dat wordt een uurtje later dan gepland doordat we in een file terecht komen.Maar dan zijn we gearriveerd bij bed en breakfast Bruggemans een hartelijk ontvangst met sangria met vers fruit erin. Patrick Bruggemans verteld enthousiast over Brugge wat je wel en niet moet doen.
We krijgen een adres waar je goed kunt eten een piep klein restaurantje de Vlaamse Pot dat was heerlijk en krijgen meer dan genoeg. We halen de auto en zoeken onze kamer op en vallen als een blok inslaap.Om halfnegen ontbijten aan een tafel met een Canadees echtpaar en een Amerikaans echtpaar ..En wat een ontbijt met allerlei soorten vers fruit die er te krijgen zijn vele soorten brood beleg enz.Erg gezellig.Dan op naar de oude stad na een wandeling een boottocht door de stad en dan vervolgen we de wandeling bezichtigen de kerken en dan een excursie door de bierbrouwerij.Nu even terug naar de B&B en dan een hapje eten .Wie ooit naar Brugge gaat ik kan je aanbevelen om hier te overnachten.
Gr Jan en Jannie

• 14 Juni 2013 - 14:12

Gertjan En Anneke:

Hey there...

Zo te horen gaat alles prima met jullie en hebben jullie het erg naar de zin!
    Het weer zit ook best mee, dat is toch ook wel fijn...:)
    Nu verder naar Parijs?
    We horen/lezen het wel weer
    Heel veel plezier!

Groetjes Gertjan en Anneke