Van Brugge naar Parijs - Reisverslag uit Brugge, België van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Van Brugge naar Parijs - Reisverslag uit Brugge, België van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Van Brugge naar Parijs

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

14 Juni 2013 | België, Brugge

Gisteravond nog een lange wandeling gemaakt We vallen weer als een blok in slaap.En vanmorgen weer een vorstelijk ontbijt en dan nemen we afscheid van Patrick en Magda Bruggemans. Nu naar Parijs ,een rustig ritje en om een uur arriveren we bij het hotel.We eten wat en gaan dan met de bus en metro naar de stad.We starten in het Louvre het grootste museum van de wereld en heeeeeeel veel mensen.We besluiten een ticket voor 2 dagen te nemen met de bus zodat we veel kunnen zien.We zitten nog even op een terras Champ Elysee en dan terug naar het hotel. Nog even luieren en dan zal het niet lang duren voor we in slaap vallen denk ik?
Gr Jan en Jannie

• 14 Juni 2013 - 23:00

Hennie:

Maar goed dat je een dagboek bijhoudt. Zoveeeeeel te zien. En dit is nog maar het begin begrijp ik. Genietse!

• 15 Juni 2013 - 10:32

Renate:

Hoe vinden Gail en Steve de reis tot nu toe? En dromen jullie al in het Engels? ;-). Ontzettend cool dat jullie deze trip met hun doen! Have fun! X