Laatste dag Dead Horse State Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Laatste dag Dead Horse State Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Laatste dag Dead Horse State Park

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

16 September 2012 | Verenigde Staten, Moab

Eerst lekker rustig aan gedaan ontbijt ,kopje koffie,thee ,genieten van het uitzicht. Toen op pad met de RV naar Canyon
Lands. Ja en ik moet het weer zeggen wat een overweldigende uitzichten. En ja die Jan hè, ik moest maar steeds op het puntje van de rots gaan staan ,is mooi voor de foto zij hij ,ja ja ,nou ik hou hem in de gaten.Het was wel bloed heet vandaag ,jammer dat we geen temperatuurmeter hebben. Maar s,middag nog even
lekker onder het afdakje gezeten. Om vijf uur werden we bij Gail en Steve verwacht ,voor het avondeten ,wel verwennerij hoor ,dat je zo aanschuiven kunt. Eerst even borrelen en toen kwamen er nog een paar Amerikaanse buren bij ,gezellig met z,n allen eten en daarna weer kaarten met z,n allen.En om half tien de koffer weer in.
Gr. J&J

• 18 September 2012 - 13:18

Nico:

Ja Janny, houdt die Jan maar in de gaten! Je bent zeker goed verzekerd voor Jan? Gekheid; wat een mooie plaatjes weer. Dat een mens nog tijd heeft om te werken: snap je dat nou?

Groet,

Nico