Monument Valley - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

18 September 2012 | Verenigde Staten, Moab

Na het ontbijt ,en afscheid van Gail en Steve op weg naar monument Valley. Het is bewolkt ,onze eerste bewolkte dag ,wij vonden het niet erg. In Moab nog even boodschappen gedaan en getankt en dan weer genieten van alles wat je tegen komt.onder weg diverse stops gemaakt voor koffie en natuurlijk Jan zijn
shagje op zijn tijd. We komen voornamelijk door indianen gebied ,net als vorig jaar zie je dat ,dat rommelige dorpjes zijn.Wat houten huisjes met vooral veel rommel om het huis.Er duiken weer prachtige rode rotsen op in het landschap o.a mexican hat.Lijkt inderdaad op een mexicaan met een sombrero op( met enige fantasie)en wat we de hele reis al tegen komen ,het is echt een motor land van die stoere mannen in t shirt ,spijkerbroek op grote motoren ,aan het toeren .
Om een uur of drie op de camping in Gouldings aan gekomen ,er was nog net een plekje vrij. Eerst maar even douchen en dan lekker buiten in de schaduw zitten ,wij zitten nu tussen de rode rotsen in ben benieuwd hoe dat er uitziet als de zon ondergaat. Er zijn hier veel films opgenomen ,filmcrews hebben hier lodges laten bouwen en sinsdien is het bezoekersaantal flink gestegen.Jan steekt straks de barbecue aan wat vlees erop ,groente erbij dan kunnen wij er weer tegen En dan nog lekker buiten zitten om van de omgeving te genieten .Oh ja Tineke ,Jan zegt dat honden beter luisteren dan vrouwen, ja die beesten weten niet beter.

Gr. J&J

• 18 September 2012 - 12:09

Fokko En Grietje:

Hoi J&J.
    Vorige week onze familie uit Australia uitgezwaaid en daarna een paar dagen Belgie bij de kids.........
    Nu eindelijk tijd om jullie reisverslagen te lezen en vooral de foto´s te bekijken.
    Bij het zien van de fotos komen in onze herinnering ook beelden langs van cowboys op paarden, indianen met pijl en boog, Once upon a time in the West met Charles Bronson.
    Het is toch even anders dan de Kibbelkoele in Sleen of camping De Fruithof in Klijndijk.
    Prachtig, wat een belevenis. Een geweldige ervaring. En jullie camper is ook geen behelpen.
    Doe voorzichtig de komende dagen en geniet er nog van met volle teugen.

Groetjes uit Emmen
    Fokko en Grietje

• 18 September 2012 - 13:51

Tineke Van Den Born:

Hoi Jannie,
    Toch wel een stop gemaakt bij de Navajo-sieraden! Lekker kwijlen. Jan heeft natuurlijk voor jou een prachtige Turquois gekocht! In ring, ketting of broche, maakt niet uit. Als het maar met liefde is uitgezocht!
    Wat een prachtig landschap. We hebben nog een aanbiding om naar Portland te komen en als je dit zo ziet, gaan we daar toch aan denken.
    Vol verwachting kijken we uit naar de volgende fotoserie.
    Veel plezier en genietse.

• 19 September 2012 - 20:36

Meindert En Sippie:

Hallo Jan en Jannie alweer 2 weken onderweg wat gaat het allemaal snel, en wat een fantastische reis maken jullie. we volgen jullie reisverslagen en wat een schitterende foto's die rotsen en zonsondergang prachtig al die kleuren, en Jan wat ging jij nu doen fietsen? en jannie ga maar niet weer zo dicht op die rotsranden staan, kom wel weer goed thuis, We kijken nu alweer naar de volgende foto s en riesverslagen uit. J&J Geniet nog lekker en laten snel weer wat horen. Liefs van ons allemaal M&S.