Page,Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Page,Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Page,Lake Powell

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

19 September 2012 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen weer vroeg op, uitgebreid ontbeten en toen nog even gefacetimed met het thuisfront.
Het zal vandaag een rustige dag worden, om 13.00 uur staat een boottocht gepland over het Lake Powell en we doen daarin Antilope Canyon en Navayo Creek aan. Een tocht van in totaal 2,5 uur.
Maar eerst nog maar even naar Page voor het inslaan van proviand.  In Page is een grote Walmart, een joekel van een winkel waar je alles kunt krijgen, tot autobanden  en accu's toe.
Om 12.00 uur lopen we naar de receptie waar we om 12.05 uur in de shuttle stappen die ons naar het opstappunt van de boottocht brengt. Na het inchecken, het leek wel een vliegveld, konden we inschepen en vertrokken met een slakkegangetje de haven uit. Maar eenmaal uit de haven werden we stevig in de stoel gedrukt en schoot de boot met een bloedgang richting canyons.
Vooral Antilope Canyon was de moeite waard en ik kon er nog een paar aardige foto's schieten.
Om half 4 weer terug in de haven en na nog wat rondgesnuffeld te hebben in de shop weer met de shuttle terug naar de campground. Het was weer een bloedhete dag met een graadje of 37, dus we waren blij dat de zon al weer vrij snel achter de bergen verdween. Jannie heeft weer lekker gekookt en we zitten nu lekker bij het kampvuur met een bakkie koffie en thee.
Morgenvroeg gaan we alweer verder trekken richting Grand Canyon, waar we ook wel weer overdonderd zullen worden door de landschappen. We houden jullie op de hoogte! De komende 2 dagen hebben we geen WiFi, dus even geduld voor het volgende verslag.
Groetjes J&J

• 21 September 2012 - 10:35

Tineke Van Den Born:

Lieve J&J
    Een sfeerplaatje met water!!!!!
    Of was dat om eerst de ergste dorst te lessen. Californische wijnen smaken toch uitstekend?
    Ik ben benieuwd naar de Grand Canyon.
    Veel foto's maken hoor.
    Groetjes, 10