Voiron(Grenoble) - Reisverslag uit Voiron, Frankrijk van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Voiron(Grenoble) - Reisverslag uit Voiron, Frankrijk van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Voiron(Grenoble)

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

16 Juni 2013 | Frankrijk, Voiron

Vandaag gaan we verder naar het zuiden.We nemen de tolweg ,het is heerlijk rustig op de weg en de zon staat hoog aan de hemel het is al snel 30 graden. We hebben rond koffietijd een stop en rond het middag uur een picknick en zo zijn we om een uur of drie in Voiron een stadje aan de voet van de Alpen we zien sneeuw op de toppen.We hebben een prachtige hotelkamer met bad en airco en een goed bed. Als we ons geïnstalleerd hebben ,gaan we het stadje bekijken lekker wandelen ,in het centrum staat een prachtige kerk.we zoeken een terras lopen daarna verder en dan is het tijd om een hapje te eten .Gail eet escargot ik ontkom er niet aan om het te proefen nou het smaakt prima je proeft vooral de knoflook.Dan gaan we terug naar het Kyriad hotel en voor je weet is de dag weer om .het was weer een gezellige dag.

PS Jan plaatst nog wat foto,s

Gr J&J