Grasse - Reisverslag uit Grasse, Frankrijk van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu Grasse - Reisverslag uit Grasse, Frankrijk van Jannie&Jan - WaarBenJij.nu

Grasse

Blijf op de hoogte en volg Jannie&Jan

18 Juni 2013 | Frankrijk, Grasse

Het verblijf in Voiron was prima mooi hotel en leuk stadje .Dan gaan we via de route napoleon naar Grasse hiernaar uit de auto oa in Castellane daar is niets verandert in al die jaren. Dan komen we aan het hotel bij Grasse we krijgen elk een appartement met een groot balkon met uitzicht over Grasse en zee.En spotgoedkoop voor 40 € p p was ontbijt ,lunch en diner inbegrepen ook wijn die uit de tap kwam en 3 koffie en een thee voor 3.15€ En dat op zo,n lokatie we vertrokken vandaag met een lunchpakket.Het was weer warm vandaag 32 graden we zijn langs de kust naar Varazze gereden met een wind uit zee is het goed uit te houden.In Grasse hebben we wat gewandeld .Vanmiddag lekker aan zee gezeten en het stadje bekeken daarna opgefrist en als ik klaar ben met het verslagje gaan we wandelen naar het stadje en wat eten en morgen op naar La Spezia .
Ge J&J

• 19 Juni 2013 - 10:20

Gertjan En Anneke:

Hoihoi,

Wat een prachtige trip maken jullie en wat is het warm! Gisteren was het hier ook 33 gr. en vandaag zal het nog warmer worden. Gail en Steve zullen ook wel onder de indruk zijn, vooral van de mooie historische gebouwen..mooie foto's van Parijs!
    Waar gaat de reis vandaag naartoe?
    Gertjan is op dit moment samen met Bert op motorvakantie in Italië. Ze zijn vandaag de Stelvio pas aan het rijden.
    Wanneer gaan jullie naar Italië?

We horen/ zien het wel weer...heel veel reisplezier!
    Liefs Gertjan en Anneke